«Триколор ТВ» відмовився від інтернету ![](http://satellite-plus.at.ua/_nw/0/15376324.jpg) Компанія «Триколор ТВ», раніше надавала послуги не тільки супутникового телебачення, а й інтернет-доступу, закриває цей напрям через нерентабельність. Підтримка абонентів залишиться, проте збільшуватися база не буде. Експерти вважають, що дане рішення виправдано, оскільки відмова від неприбуткового супутникового Інтернету допоможе більше заробити на трансляції HD-каналів , Повідомляє rbcdaily.ru. Про те, що компанія вирішила обмежитися супутниковим HD-телебаченням, заявив вчора на зустрічі з дилерами представник компанії, а також підтвердили кілька джерел на ринку супутникового Інтернету. На думку співрозмовників РБК daily, даний бізнес був не дуже прибутковим для компанії. «Триколор ТВ» почала його два роки тому, проте спочатку використовувала не зовсім правильну бізнес-модель і тарифну політику », - вважає експерт. Ще один співрозмовник РБК daily, що брав участь у зустрічі з дилерами «Триколор ТВ», стверджує, що компанія випробовувала технологічні труднощі з розподілом обмеженого ресурсу на супутнику серед великої кількості користувачів. Саме тому компанія прийняла рішення не розвивати інтернет-напрямок бізнесу, а зробити ставку на високоякісне телебачення.
У прес-службі «Триколор ТВ» відзначили, що на даний момент компанія збирається зробити посилений акцент на супутникове телебачення стандарту HD. Саме тому вона зміщує пріоритет, ужав в два-три рази частотну ємність на супутнику для інтернет-користувачів і перевівши частину каналів на HD-мовлення. «За підсумками 2011 року абонентська база компанії склала 9 млн домогосподарств, які підключилися до супутникового ТБ. Очікуємо, що до кінця 2012 року компанія підключено 12 млн абонентів », - сказав представник« Триколор ТВ ». Генеральний директор компанії TelecomDaily Денис Кусков зазначає, що профіль компанії все-таки залишається за супутниковим ТБ і зміщення акценту не так сильно відіб'ється на структурі виручки «Триколор ТВ». За оцінками iKS-Consulting, обсяг ринку платного телебачення в 2011 році зросте на 20% і складе 40 млрд руб., Число користувачів досягне 26 млн (зростання - 21%). «На сьогоднішній день на частку абонбази« Триколор ТВ »на ринку платного телебачення припадає близько 40%. Я думаю, «Триколор ТВ» так і залишиться лідером на цьому ринку, незважаючи на свою заяву про відмову від надання інтернет-послуг », - коментує аналітик iKS-Consulting Олена Крилова.
|