![](http://satellite-plus.at.ua/_nw/2/s09087654.jpg) Холдинг «СТС-Медіа» зміг збільшити виручку і прибуток у порівнянні з першим кварталом минулого року - провальним, на думку аналітиків. Виручка телеканалів на початку 2012 року росла швидше за ринок - у першу чергу за рахунок збільшення аудиторії «Домашнього» і «Перця».
Корпорація «СТС-Медіа», що управляє телеканалами СТС, «Домашній» і «Перець», за перший квартал 2012 року збільшила виручку на 15%, до $ 191 100 000 з $ 165,5 за аналогічний період минулого року.
Чистий прибуток компанії виріс на 43%, до $ 32,6 млн. OBIDA зросла на 38%, до $ 55128000 з $ 39,864 млн. Також збільшилася рентабельність по OBIDA на 4,7%, до 28,8%.
У першому кварталі рекламний інвентар розпроданий на 95%, відзвітувала компанія: реклама на початку 2012 року продавалася вище середнього рівня початку 2011 року.
Рекламні доходи телеканалів «СТС-Медіа» зросли на 11%, до $ 180,67 млн. «У телеканалу СТС одна з найдорожчих аудиторій на всьому ринку телереклами в Росії. За рахунок преміальної аудиторії (у віці від 18 років) телеканалу вдалося показати зростання доходів від реклами », - говорить незалежний медіаконсультант Олександр Костюк.
Виручка телеканалів на початку 2012 року росла швидше за ринок - у першу чергу за рахунок зростання аудиторії «Домашнього» і «Перця», а також за рахунок зростання вартості реклами (вище середніх показників першого кварталу 2011 року), задоволені в компанії. «Якщо відштовхуватися від існуючого прогнозу зростання російського рекламного телевізійного ринку в межах 10% у першому кварталі 2012 року, то в зазначений період наша рекламна виручка росла більш швидкими темпами і ми змогли збільшити свою частку ринку, - зазначив виконуючий обов'язки гендиректора« СТС-Медіа » Борис Подільський. - У першу чергу це обумовлено істотним зростанням рейтингів «Домашнього» і «Перця» у порівнянні з аналогічним періодом минулого року ».
У першому кварталі «Домашній» збільшив аудиторію до 3,7% з 2,8% у першому кварталі минулого року, «Перець» до 2,6% з 2%, СТС збільшив частку до 12,1% з 12%. Збільшення аудиторії «Домашнього» у компанії пов'язують із запуском історичного серіалу «Чудовий вік».
«Звітність вийшла краще, ніж ми очікували, в першу чергу через зростання рейтингів: другорядні телеканали« Домашній »і« Перець »поступово почали набувати популярності», - говорить Костянтин Белов з «Уралсиба». Також позитивно на виручці позначилося скорочення витрат на покупку контенту, додав він.
СТС вдалося утримати під контролем витрати, хоча вони продовжувати інвестувати у виробництво власних серіалів і фільмів в 2012 році, як показала фінзвітність за перший квартал, інвестиції можуть бути вельми успішними, говорить Юлій Матевосов з Альфа-банку.
«СТС-медіа» збільшила виручку від власного виробництва на 396%, до $ 9240000 з $ 1,86 млн.
Опитані Bloomberg експерти прогнозували зростання виручки на 9%, до $ 181 млн. У вівторок перед публікацією звітності акції компанії на біржі Nasdaq виросли на 3%, до $ 11,13. Капіталізація склала $ 1,73 млрд на момент закриття торгів.
Але за рік компанія втратила майже 45% вартості. Чистий прибуток «CТС-Медіа» в 2011 році впала на 64%, з $ 145 700 000 до $ 53,1 млн. У компанії пояснювали падіння зниженням частки аудиторії флагманського телеканалу СТС.
Провальним, зокрема, був перший квартал минулого року. Аудиторні показники телеканалу СТС знизилася до 11,2% проти 12,6% серед всіх глядачів віку від 6 до 54 років. Частка телеканалу «Домашний» в цільової аудиторії в першому кварталі знизився з 3% до 2,8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а зниження інтересу до телеканалу ДТВ - 0,1%.
Аналітики пов'язували зниження рейтингів з відсутністю у компанії власного контенту, який цікавий глядачам.
«Минулого року« СТС-Медіа »втрачала частку ринку аудиторії, а також сам рекламний ринок був досить слабким», - говорить Матевосов.
У компанії СТС зниження частки аудиторії телеканалів холдингу пояснювали зростанням неефірних і локальних каналів, частка яких в 2011 році зросла у порівнянні з минулим роком з 13,8% до 16,2%, а також більш низькими рейтингами в порівнянні з очікуваними ряду проектів, запущених в 2011 році.
|