«НТВ плюс», одна з трьох найбільших компаній-провайдерів безпосереднього супутникового мовлення в Росії, оголосила про те, що запустила сайт з мовленням спортивних програм в інтернеті. Як говориться в заяві компанії, «НТВ-плюс» запускає новий спортивний сайт з можливістю перегляду футбольних трансляцій у вільному доступі - sport.ntvplus.ru.
24 квітня 2012 «НТВ-плюс» вперше надасть можливість любителям спорту дивитися футбольні матчі, що транслюються на спортивних каналах виробництва «НТВ-плюс» у вільному доступі «. Таким чином, компанія вперше з моменту початку своєї діяльності в 1996 р. створила окрему інтернет-майданчик для мовлення своїх програм (раніше провайдер ввів практику платних інтернет-трансляцій деяких спортивних матчів на своєму сайті ntvplus.ru / online.
Необхідно відзначити, що в сучасній світовій практиці провайдери безпосереднього супутникового мовлення все частіше починають дублювати своєї контент в інтернеті, намагаючись створити і на цій - нової, порівняно з супутниковим безпосереднім мовленням, платформі, ще один майданчик продажу своїх каналів або каналів партнерів.
Послуги проекту «НТВ-плюс» sport.ntvplus.ru поки, наскільки можна судити, є безкоштовними для користувачів, і навіть у самій компанії, як кажуть на неофіційною основі її представники, не знають, яким буде вектор розвитку «НТВ-плюс» на цієї новій платформі.
У той же час проект запускається в той час, коли «НТВ-плюс» продовжує, в силу ряду серйозних маркетингових прорахунків минулих років, втрачати лідируючі позиції у здійсненні своєї основної діяльності - на ринку безпосереднього супутникового телебачення, тепер виступаючи в ролі наздоганяючого порівняно своїми конкурентами «Триколор ТВ» та «Оріон Експрес».
У цьому зв'язку показово, що кілька років тому «НТВ-плюс» відступила від практики ексклюзивного надання спортивних телеканалів власного виробництва тільки на своїй супутниковій платформі, почавши продавати їх різним стороннім провайдерам, в тому числі і своєму прямому конкуренту - «Триколор ТВ». На такий крок «НТВ-плюс» зважилася незважаючи на те, що спортивні телеканали власного виробництва традиційного становлять одну з найбільш сильних сторін мовлення платформи «НТВ-плюс».
|