Оператор супутникового телебачення "НТВ Плюс" збирається зробити безкоштовним доступ до онлайн-трансляції деяких спортивних подій і буде монетизувати такий контент за рахунок реклами. "НТВ-Плюс" запустив інтернет-трансляції спортивних заходів у лютому 2010 року. Компанія монетизує свій контент, стягуючи з користувачів плату за перегляд. Так, в 2011 році "НТВ Плюс" продав 520 тис. "квитків" на 35 млн рублів. Обсяг продажів у грошовому вираженні виріс в 2,2 рази в порівнянні з показником за 2010 рік, заявив директор з маркетингу компанії Олексій Журавльов на конференції "Інтелектуальна власність в інтернеті". Компанія задоволена цим результатом, однак частина контенту було б доцільніше монетизувати за рахунок рекламної моделі, надавши до нього безкоштовний доступ.
При цьому відмовлятися від платної моделі "НТВ Плюс" не планує: компанія як і раніше буде брати гроші з користувачів за трансляції "розкручених" спортивних подій, таких як футбольні матчі відомих команд. Зробити безкоштовними планується контент, за який глядачі платять менш охоче.
Продавати рекламу на сайті "НТВ Плюс" буде "Газпром Медіа Digital (також як" НТВ Плюс "входить в" Газпром Медіа ").
|