Канал "Україна" розвиває функцію продажів власного контенту ![](http://satellite-plus.at.ua/_nw/0/02844769.jpg) Телеканал «Україна», один з лідерів українського ефіру, розвиває функцію продажів проектів власного виробництва. Першим успішним кроком стала реалізація прав на трансляцію серіалу "Маруся" - багатосерійної мелодрами власного виробництва телеканалу "Україна". Глядачі країн Балтії, Білорусі, Молдови, Казахстану, США, Австралії, Ізраїлю і Канади познайомилися з історією, яку вже полюбив український глядач. З найбільшим успіхом телепрем'єра пройшла на каналі "Євразія" в Казахстані. Середня частка трансляції склала 30,57%, рейтинг - 4,48%.
Для розвитку функції продажів на каналі "Україна" була введена нова посада - директор з продажу контенту. Ним стала Юлія Філімонова, яка раніше очолювала відділ по продажу ліцензійних прав телеканалу "ТНТ" (м. Москва). У завдання Юлії входить планування продажів продуктів каналу, участь в розробці стратегії та формуванні комерційної політики каналу, контроль підписання та виконання всіх умов ліцензійних договорів.
Юлія Філімонова, директор з продажу контенту каналу "України": "Український телеринок на сьогоднішній день переживає небачений підйом. Російські канали стежать за успіхами в Україну, і, дивлячись на рейтинги українських проектів, закуповують аналогічні формати. А зовсім недавно все було навпаки. І я дуже рада тому, що в мене з'явилася можливість працювати на активно розвивається ".
|