Канал «Україна» робить ставку на продажу власного контенту Канал «Україна» робить ставку на продажу власного контентауже полюбив український глядач. З найбільшим успіхом телепрем'єра пройшла на каналі «Євразія» в Казахстані », - кажуть на телеканалі.
Телеканал «Україна» буде розвивати функцію продажів проектів власного виробництва. Для розвитку функції продажів на каналі «Україна» була введена нова посада - директор з продажу контенту. Ним стала Юлія Філімонова, яка раніше очолювала відділ по продажу ліцензійних прав телеканалу «ТНТ» (Москва). Про це повідомляє прес-служба телеканалу.
У завдання Юлії входить планування продажів продуктів каналу, участь в розробці стратегії та формуванні комерційної політики каналу, контроль підписання та виконання всіх умов ліцензійних договорів.
«Першим успішним кроком каналу стала реалізація прав на трансляцію серіалу« Маруся »- багатосерійної мелодрами власного виробництва телеканалу« Україна ». Глядачі країн Балтії, Білорусі, Молдови, Казахстану, США, Австралії, Ізраїлю і Канади познайомилися з історією, яку вже полюбив український глядач. З найбільшим успіхом телепрем'єра пройшла на каналі «Євразія» в Казахстані », - кажуть на телеканалі.
На телекомпанії переконані - російські канали стежать за успіхами в Україну, і, дивлячись на рейтинги українських проектів, закуповують аналогічні формати.
«А зовсім недавно все було навпаки. І я дуже рада тому, що в мене з'явилася можливість працювати на активно розвивається », - вважає Юлія Філімонова, директор з продажу контенту каналу« України ».
Григорій Тичина, головний виконавчий продюсер каналу «України» в свою чергу додає: «Досвід продажу першого власного серіалу телеканалу показав, що нам під силу виробляти продукцію, яка цікава глядачам інших країн. Ми плануємо і далі розвивати напрямок кіносеріального виробництва. І перші результати продажів показали нам, що ми рухаємося вірним шляхом ».
«Україні» - один з провідних національних телеканалів країни, За підсумками 2011 року, займає 2 місце в рейтингу загальнонаціональних телеканалів: частка 11,39%, рейтинг 1,8% (за аудиторією 18 +, 50000 +, дані GFK Ukraine). Охоплює всі глядацькі групи. Мовлення - інформаційне, пізнавальне, розважальне, художнє, спортивне, здійснюється в кабелі, через супутник та в ефірі. Телеканал «Україна» входить до складу ТОВ «Медіа Група України», акціонером якого є компанія «Систем Кепітал Менеджмент».
|