Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Ми рекомендуємо
Часи
Наше опитування
На якій мові публікувати матеріали та новини?
Всього відповідей: 143
Соціальні сеті
Головна » 2012 » Квітень » 18 » Громадяни Європи вважають за краще супутникове ТБ
22:57
Громадяни Європи вважають за краще супутникове ТБ
На думку авторів доповіді, опублікованого минулого тижня в щорічнику Satellite Monitor Shows, супутники стали головною платформою для доставки телевізійного сигналу в домогосподарства Європи. Згідно з даними доповіді, 84 млн домогосподарств Європи використовують безпосереднє супутникове мовлення як засіб отримання телевізійного сигналу, що на 22% більше, ніж 4 роки тому. За ті ж 4 роки від наземного телевізійного мовлення відмовилося 16 млн домогосподарств, а від кабельного телебачення - 2 млн домогосподарств Європи.

Основними ринками збуту для платформ безпосереднього супутникового мовлення на «старому континенті» в 2011 р. були ринки Великобританії, Німеччини, України, Польщі та Італії. У Великобританії до 10 млн домогосподарств, що приймають сигнал з платної платформи Sky, приєдналися 2 млн, націлених на некодованих платформу Freesat.

73% всіх європейських домогосподарств націлені на супутники сімейства Astra. Це загалом 62 млн домогосподарств. Супутники серії Astra є основним для європейських домогосподарств способом супутникового отримання HD-контента. Понад 23 млн домогосподарств Європи із загальної кількості в 29 млн домогосподарств - одержувачів безпосереднього супутникового сигналу у форматі HD націлені на супутники сімейства Astra.

Норберт Хользле (Norbert Holzle), один з відомих європейських аналітиків ринку супутникового телебачення вважає, що HD-платформи до самого недавнього часу погано сприймалися у Великобританії, і це було пов'язано не з технологією або грошима, а з небажанням купувати для комфортного перегляду HD занадто великий телевізійний екран. На його думку, в Сполученому Королівстві раніше вважалося поганим тоном, щоб у домашній вітальні домінував телевізор з величезним екраном, але тепер, за його словами, ситуація змінилася.

Майк Чандлер (Mike Chandler), керуючий директор супутникової компанії Astra Marketing Ltd, впевнений, що британський ринок супутникового телебачення розвивався дуже поступово. Але тепер всі складнощі подолані, і проникнення безпосереднього супутникового телебачення відбулося в повному обсязі.
Переглядів: 631 | Додав: Vasja | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Ми рекомендуємо
Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Ми ВКонтакті
Статистика
Besucherzahler Pretty single Russian women and Ukrainian girls
счетчик посещений

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічильники
Яндекс.Метрика
Переход по сайту
anunciar coche
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz