Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Ми рекомендуємо
Часи
Наше опитування
На якій мові публікувати матеріали та новини?
Всього відповідей: 143
Соціальні сеті
Головна » 2012 » Квітень » 19 » Гендиректор телеканалів MTV і «2х2»: «Потім з'явилися ми і скупили всі контракти на ринку»
21:39
Гендиректор телеканалів MTV і «2х2»: «Потім з'явилися ми і скупили всі контракти на ринку»
Ефірне телебачення стрімко втрачає молодіжну аудиторію. Зараз її частка серед всіх телеглядачів найменша. Її поки утримують тільки яскраві і провокаційні реаліті-шоу і якісна західна анімація в дусі South Park. Про те, чому MTV перестав бути музичним телеканалом і що змушує чоловіків «за тридцять» дивитися мультфільми, кореспонденту РБК daily АНАСТАСІЇ Фомічова розповів генеральний директор телеканалів MTV і «2х2» Роман Саркісов.

- Хто дивиться мультфільми на «2х2» окрім школярів?

- «2х2» дивляться не тільки підлітки. Ядро аудиторії становлять чоловіки у віковому діапазоні 18-34 року. Я б сказав, що наш канал - для молодих духом. Зараз суспільству не вистачає самоіронії. Контент «2х2» побудований на основі гострого стьобу над актуальними проблемами, що існують в різних сферах життя суспільства. Чоловікам важливо сміятися над собою, це дозволяє їм зрозуміти проблему і здраво дивитися на світ і дорослішати. Підлітки знаходять в цих мультфільмах вихід своїх негативних емоцій, тому що там ставляться під сумнів динамічні стереотипи. В цілому можна сказати, що при довготривалому перегляді «2х2» формується толерантне ставлення до життя. Глядач вчиться сприймати життєві ситуації з іронією, а не з агресією - як справжній сучасний європеєць.

- Чим ваша аудиторія принципово відрізняється від глядачів інших розважальних каналів?

- На всіх каналах глядачі по суті одні й ті ж. Але ми унікальні тим, що у нас левова частка телеглядачів - це молоді чоловіки. При тому що взагалі телебачення - здебільшого дамське розвага.

- Таке зосередження молодий чоловічої аудиторії повинно давати вам перевагу в рекламі, це ж одна з найбільш платоспроможних аудиторій. Чи так це?

- Для брендів, які націлені на молодих чоловіків, ми, звичайно, подарунок: у нас дуже ефективна вартість контакту з цією важкодосяжним і тому особливо цінною аудиторією. А в цілому на «2х2» рекламуються все ті ж бренди, що і на інших каналах.

- Як реагують рекламодавці на настільки оригінальний стиль каналу?

- Років п'ять-шість тому багато рекламодавців були налаштовані дуже консервативно. Але потім західні офіси великих компаній стали сповідувати нові технології просування і вимагати креативних підходів у рекламі. Аудиторія великих федеральних каналів до нестандартних рекламних рішень не завжди готова. А у нас на «2х2» зосереджена молодь, яка обожнює дивитися в Інтернеті ролики про «рибу язь». Їх уже не купити старими методами, тому ми створили власний відділ виробництва телереклами. Він обслуговує обидва наших каналу. Свідомість рекламодавців змінилося, вони стали самі довіряти нам виробництво реклами, бо зрозуміли, що канал краще уявляє, як продати продукт своєї аудиторії. Потрібно розуміти, що формат спонсорства та інтеграція в контент при цьому на порядок дорожче прямої реклами, але зате це більш щільна і якісна комунікація з глядачем.

- Спочатку «2х2» позиціонувався як альтернативний канал для тих, хто втомився від нудного центрального телебачення. Зараз у такої аудиторії є всі можливості звернутися за іншим контентом в Інтернет. Як ви збираєтеся утримувати її біля екранів?

- З Інтернетом марно і не потрібно змагатися, з ним можна співіснувати. Очевидно, що для телебачення молодь - сама важкодоступна аудиторія. Ми створили сильний бренд, який зібрав навколо себе лояльну аудиторію. А з точки зору контенту телебачення має залишатися консервативним традиційною розвагою. Тоді воно проіснує ще дуже довго. Крім того, ми намагаємося розвивати наш інтернет-портал, який не є дзеркальною копією ефіру, а існує як окреме медіа з широкою аудиторією, пов'язане з каналом брендом і загальної розважально-гумористичної позицією.

- Чи збираєтеся займатися власним виробництвом?

- Зараз основна частина контенту закуповується за кордоном, але ми вже приступили й до виробництва власної дорослої анімації. Скоро запустимо комедійний ситком. До осені наш перший проект вийде в ефір. Поки що російська анімація буде займати в ефірі незначне місце - виробництво занадто трудомістке. Анімація - взагалі самий витратний телевізійний продукт. Зате потім він себе виправдовує за рахунок великої кількості повторів.

- Яка закупівельна ціна на контент «2х2»?

- Від 1 тис. до 15 тис. дол за епізод. Ми скуповуємо все доросле анімацію, яка з'являється на ринку, за ексклюзивним довгостроковими контрактами з виробниками та дистриб'юторами. Часто канал купує проекти, які взагалі ніколи не підуть в ефір, - просто щоб ніякий інший канал не міг їх показати. Дуже важливо, що доросла анімаційна картинка зберігається тільки на нашому каналі, решта просто вже не можуть придбати подібний контент. Їм залишається тільки показувати радянські мультфільми для дітей.

На Заході аналогічний анімаційний канал створити неможливо. Великі телемережі там вже давно показують анімаційні серіали в прайм-тайм, у кожного є ексклюзив на один з хітів, і зібрати все найкраще на одному каналі вже не можна. Вітчизняні федеральні канали побоялися вчасно зробити акцент на анімацію, а потім з'явилися ми і скупили всі контракти на ринку.

- З 2007 року, коли запускався «2х2», ваша аудиторія встигла підрости і стала, швидше за все, серйозніше. СТС за схожою причини переходить з ніші дитячого розважального телебачення в сімейне ...

- Я працював на СТС п'ять років тому і можу сказати, що у цього каналу завжди був найбільший коефіцієнт сімейного перегляду, він розрахований на дітей і жінок. Коли ми запускали «2х2», розрахунок саме й був на те, що глядачі будуть дорослішати, але при цьому не йти з каналу. Ми вибудовуємо його як культовий канал, з яким глядачі не хочуть розлучатися, навіть виходячи за рамки цільової аудиторії. Крім того, за п'ять років підросли і наші нові глядачі. Так що ми впевнено ростемо на всі боки.

- Давайте перейдемо до іншого вашому молодіжному каналу - MTV. Якщо раніше його формат був явно музичний, то зараз кліпів на ньому дуже мало. Як би ви охарактеризували його тепер?

- Зараз MTV - сучасний молодіжний розважальний телеканал. Не музичний. Музика більше не приваблює глядачів в ефірі. У моєму дитинстві все хлопці ділилися на металістів і реперів, а зараз смаки молоді дуже сильно диференційовані. Телевізор перестав був тим медіа, куди йдуть за музичним контентом. Це місце зайняли телефон, Інтернет, кабельні канали. Якщо раніше поява нового музичного кліпу було подією, то тепер цим нікого не здивуєш. Молодь сьогодні не хоче дивитися по телевізору просто красиві картинки під музику, їй потрібні проекти на злободенні, актуальні теми. Важливо, щоб глядач відчував тісний зв'язок того, що він бачить на екрані, зі своїм життям. Саме тому в Росії на ТВ найкраще затребуваний оригінальний контент власного виробництва.

- Який музичний ефір ви поки зберігаєте?

- Залишається тільки ранок і ніч, решту часу шкода віддавати під кліпи. Їх доля - заповнювати непопулярне час, щоб не «палити» хороший контент. Скоро музики взагалі не залишиться. У більшості країн світу MTV вже закрився як ефірний музичний канал.

- Зникли кумири?

- Їх не залишилося. Ніхто не хоче наслідувати російським артистам. Вони не ретранслюють цінності молоді. Ви б наділи майку з кимось із них? Напевно, немає.

- Що зараз показуєте замість кліпів?

- Зараз потрібно розповідати історію, до якої глядач буде повертатися кожен день. Так, у нас стало мегапопулярним реаліті-шоу «Канікули в Мексиці». Виросло інше покоління, якому не потрібні герої шоу-бізнесу, їм цікавіше спостерігати за учасниками реаліті-шоу - такими, як воно саме. MTV говорить зараз на одній мові зі своєю аудиторією. Ми постійно проводимо кастинги на всі наші проекти - в кожного глядача є шанс стати телегероїв. Спочатку учасником шоу, а потім, можливо, і телеведучим. Можу сказати, що останнім часом MTV стала фабрикою нових зірок.

- Як змінилася політика виробництва контенту?

- Весь прайм-тайм для MTV ми виробляємо зараз самі в співпраці з продакшн-компаніями. Звичайно, витрати на власне виробництво вище, ніж при купівлі західних шоу. Зате рейтинги різко зросли з появою російських програм. Демографічні параметри аудиторії не змінилися (14-34 років), але охоплення глядачів виріс за рахунок відтоку з інших розважальних каналів. Так, наші високі витрати окупаються зростанням цін на розміщення реклами, які підвищуються за рахунок більшої аудиторії.

- У лютому на MTV вийшло суспільно-політичне шоу «Держдеп з Ксенією Собчак». Чи плануєте ви якось відновити показ «серйозних» програм?

- У момент виходу «Держдепу» в країні відбувалося щось на зразок естетичної революції. Обговорення гострих тем було модним і затребуваним, тому ми зробили спробу висвітлення цього процесу на MTV. Адже перш ніж робити вчинки, робити вибір, приймати рішення, людина повинна розібратися в темі. Нашим завданням було показати глядачеві, що собою представляють «сакральні» лідери - як опозиції, так і іншої сторони. В ефір вийшов всього один випуск програми, але вельми показовий. Дуже скоро ця тематика перестала бути актуальною, і ми призупинили шоу.

- Чому ви звернулися до закупівлі інтернет-програм (FAQ, «Спасибі, Єва», «Шкідливий кіно» з Русланом Усачова і т.д.)? Намагаєтеся залучити інтернет-аудиторію, вже зацікавлену проектами?

- Продюсери постійно шукають в Мережі цікаві обличчя і вирішують, чи підходять вони під наш формат. Якщо ми бачимо потенціал у героях Інтернету, то намагаємося зробити з них телевізійний продукт. Нічого готового, що б відразу могло потрапити в ефір, нам поки що, на жаль, не траплялося. Готові інтернет-формати - це рідкість. Зазвичай герої, які виходять з Інтернету, живуть у спеціально пристосованому телевізійному форматі.
Переглядів: 683 | Додав: Vasja | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Ми рекомендуємо
Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Ми ВКонтакті
Статистика
Besucherzahler Pretty single Russian women and Ukrainian girls
счетчик посещений

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічильники
Яндекс.Метрика
Переход по сайту
anunciar coche
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz