Розширення зони мовлення "СТС Медіа" не позначиться на вартості акцій компанії Розширення зони мовлення медіа-компанії "СТС Медіа" не позначиться на вартості акцій компанії, вважають аналітики, опитані ІТАР-ТАСС.
Як раніше повідомляв ИТАР-ТАСС, напередодні "СТС Медіа" домовилася з GlobeCast про надання послуг зв'язку з підйому міжнародної версії телеканалу СТС International на супутник HOT BIRD. В результаті СТС-International отримала можливість поширення в кабельних мережах на всіх територіях, де є прийом сигналу з супутника HOT BIRD. Також телеканал буде прямо доступний глядачам, в будинках яких встановлені супутникові антени, які приймають сигнал. У загальній складності телеканал зможуть приймати користувачі кабельного і супутникового ТБ в більш ніж 120 млн домогосподарств. Зона охоплення HOT BIRD в даний час включає країни Західної та Східної Європи, а також ряд країн Північної Африки, Близького Сходу і Центральної Азії.
За словами аналітиків "Трійки Діалог" і "ВТБ Капіталу", розширення зони мовлення "СТС Медіа" у короткостроковій перспективі ніяк не вплине на фінансові показники компанії, і відповідно, на вартість її акцій. Частка присутності компанії буде невеликий, і вихід на новий супутник - це, швидше, іміджевий хід для популяризації бренду, вважають експерти.
Компанія СТС Media зареєстрована в штаті Делавер в 1989 році. 1 червня 2006 компанія провела IPO на американській біржі NASDAQ, розмістивши 16,38% акцій за ціною 14 доларів за штуку, в ході розміщення акціонери компанії залучили 345 900 000 доларів. Основні акціонери компанії-Modern Times Group - 38,2%, Telecrest Investments Limited - 25,1%, у вільному обігу перебуває 36,7% акцій.
|