Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Ми рекомендуємо
Часи
Наше опитування
На якій мові публікувати матеріали та новини?
Всього відповідей: 143
Соціальні сеті
Головна » 2012 » Травень » 9 » «Перець» заробив
21:56
«Перець» заробив
Холдинг «СТС-Медіа» зміг збільшити виручку і прибуток у порівнянні з першим кварталом минулого року - провальним, на думку аналітиків. Виручка телеканалів на початку 2012 року росла швидше за ринок - у першу чергу за рахунок збільшення аудиторії «Домашнього» і «Перця».

Корпорація «СТС-Медіа», що управляє телеканалами СТС, «Домашній» і «Перець», за перший квартал 2012 року збільшила виручку на 15%, до $ 191 100 000 з $ 165,5 за аналогічний період минулого року.

Чистий прибуток компанії виріс на 43%, до $ 32,6 млн. OBIDA зросла на 38%, до $ 55128000 з $ 39,864 млн. Також збільшилася рентабельність по OBIDA на 4,7%, до 28,8%.

У першому кварталі рекламний інвентар розпроданий на 95%, відзвітувала компанія: реклама на початку 2012 року продавалася вище середнього рівня початку 2011 року.

Рекламні доходи телеканалів «СТС-Медіа» зросли на 11%, до $ 180,67 млн. «У телеканалу СТС одна з найдорожчих аудиторій на всьому ринку телереклами в Росії. За рахунок преміальної аудиторії (у віці від 18 років) телеканалу вдалося показати зростання доходів від реклами », - говорить незалежний медіаконсультант Олександр Костюк.

Виручка телеканалів на початку 2012 року росла швидше за ринок - у першу чергу за рахунок зростання аудиторії «Домашнього» і «Перця», а також за рахунок зростання вартості реклами (вище середніх показників першого кварталу 2011 року), задоволені в компанії. «Якщо відштовхуватися від існуючого прогнозу зростання російського рекламного телевізійного ринку в межах 10% у першому кварталі 2012 року, то в зазначений період наша рекламна виручка росла більш швидкими темпами і ми змогли збільшити свою частку ринку, - зазначив виконуючий обов'язки гендиректора« СТС-Медіа » Борис Подільський. - У першу чергу це обумовлено істотним зростанням рейтингів «Домашнього» і «Перця» у порівнянні з аналогічним періодом минулого року ».

У першому кварталі «Домашній» збільшив аудиторію до 3,7% з 2,8% у першому кварталі минулого року, «Перець» до 2,6% з 2%, СТС збільшив частку до 12,1% з 12%. Збільшення аудиторії «Домашнього» у компанії пов'язують із запуском історичного серіалу «Чудовий вік».

«Звітність вийшла краще, ніж ми очікували, в першу чергу через зростання рейтингів: другорядні телеканали« Домашній »і« Перець »поступово почали набувати популярності», - говорить Костянтин Белов з «Уралсиба». Також позитивно на виручці позначилося скорочення витрат на покупку контенту, додав він.

СТС вдалося утримати під контролем витрати, хоча вони продовжувати інвестувати у виробництво власних серіалів і фільмів в 2012 році, як показала фінзвітність за перший квартал, інвестиції можуть бути вельми успішними, говорить Юлій Матевосов з Альфа-банку.

«СТС-медіа» збільшила виручку від власного виробництва на 396%, до $ 9240000 з $ 1,86 млн.

Опитані Bloomberg експерти прогнозували зростання виручки на 9%, до $ 181 млн. У вівторок перед публікацією звітності акції компанії на біржі Nasdaq виросли на 3%, до $ 11,13. Капіталізація склала $ 1,73 млрд на момент закриття торгів.

Але за рік компанія втратила майже 45% вартості. Чистий прибуток «CТС-Медіа» в 2011 році впала на 64%, з $ 145 700 000 до $ 53,1 млн. У компанії пояснювали падіння зниженням частки аудиторії флагманського телеканалу СТС.

Провальним, зокрема, був перший квартал минулого року. Аудиторні показники телеканалу СТС знизилася до 11,2% проти 12,6% серед всіх глядачів віку від 6 до 54 років. Частка телеканалу «Домашний» в цільової аудиторії в першому кварталі знизився з 3% до 2,8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а зниження інтересу до телеканалу ДТВ - 0,1%.

Аналітики пов'язували зниження рейтингів з відсутністю у компанії власного контенту, який цікавий глядачам.

«Минулого року« СТС-Медіа »втрачала частку ринку аудиторії, а також сам рекламний ринок був досить слабким», - говорить Матевосов.

У компанії СТС зниження частки аудиторії телеканалів холдингу пояснювали зростанням неефірних і локальних каналів, частка яких в 2011 році зросла у порівнянні з минулим роком з 13,8% до 16,2%, а також більш низькими рейтингами в порівнянні з очікуваними ряду проектів, запущених в 2011 році.
Переглядів: 619 | Додав: Vasja | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Ми рекомендуємо
Календар
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Ми ВКонтакті
Статистика
Besucherzahler Pretty single Russian women and Ukrainian girls
счетчик посещений

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічильники
Яндекс.Метрика
Переход по сайту
anunciar coche
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz