Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Ми рекомендуємо
Часи
Наше опитування
На якій мові публікувати матеріали та новини?
Всього відповідей: 143
Соціальні сеті
Головна » 2012 » Квітень » 18 » Інтернет-ТВ поки не є конкурентом традиційного телебачення
23:38
Інтернет-ТВ поки не є конкурентом традиційного телебачення
Генеральний директор Інтернет-телебачення TVJAM (tvjam.ru) Олексій Белінський розповів Media-Day.ru як змінюється аудиторія Інтернет-ТБ, як буде рости рекламний ринок цього сегмента і чому Інтернет-ТВ поки не є конкурентом традиційного телебачення.

- Як розвивається російське Інтернет-ТВ в порівнянні з Європою, США, Азією? Які тенденції характерні для Росії?

- Росія є одним з найбільших в світі ринків онлайн-відеоперегляду, і це при тому, що частка відеосмотренія в Рунеті постійно зростає. Однак є в цього процесу камені спотикання, зокрема, піратство і відсутність законодавчого регулювання в сфері авторських прав. Тому російські портали орієнтуються в основному на покупку вітчизняного контенту і виробництво власних програм.

- Наскільки популярно Інтернет-ТВ в Росії?

- Якщо ми звернемося до цифр, то побачимо приблизно таке: частка неефірного ТБ в минулому 2011 році складе 13%, з цих тринадцяти близько третини припадає на Інтернет-ТВ. За прогнозами, в перспективі найближчих 5 років ця частка збільшиться приблизно до 28%, з яких 13% припаде на Інтернет-ТВ. Але знову ж не можна забувати про те, що Інтернет-ТВ дуже сильно залежить від технічних можливостей, а вони по території нашої країни історично розподіляються дуже нерівномірно.

- Як ви оцінюєте конкурентне середовище на даному етапі? Телеканал «ДОЩ» - конкурент TVJAM?

- Бачите, Інтернет-телебачення і телеканал, який веде мовлення в Інтернеті - це не одне і те ж. Особливість Інтернет-ТВ саме в тому, що ми самі створюємо свій власний контент і використовуємо свій власний канал розповсюдження. «ДОЩ» - динамічно розвивається телеканал, значно збільшив аудиторію за рахунок альтернативного незалежного висвітлення останніх політичних подій. Але до теми Інтернет-ТВ це майже не має відношення. Якщо говорити про конкурентне середовище в сфері Інтернет-ТВ, то зараз вона знаходиться на етапі становлення. На сьогоднішній день можна виділити russia.ru і tvigle.ru.

- У чому відмінна особливість матеріалів для Інтернет-ТБ?

- Особливість Інтернет-ТВ в цілому саме в тому, що можна оперативно відстежувати реакцію аудиторії. Ми можемо практично миттєво спостерігати за тим, наскільки ми "попали" або "не потрапили" з тим чи іншим каналом, програмою, темою. Тобто особливість саме в тій динаміці, з якою ми коригуємо свій курс і спілкуємося з глядачем. Якщо говорити про TVJAM, то це - неформатні програми, безпосередній розмова з глядачем, відповідність його запитам. Ми завжди фокусувалися не на розважальному контенті, а на пізнавальному, який сам по собі передбачає велику кількість питань у глядача: його спробу щось уточнити, деталізувати, порівняти. Тому для нас особливо важливий формат Інтернет-ТВ, де ми можемо оперативно відповідати на запитання нашої аудиторії.

- Як ви оцінюєте перспективи регіонального розвитку Інтернет-ТБ?

- Все залежить від швидкості проникнення широкосмугового доступу в регіони, без якого інтернет-телебачення там важко уявити. Тут складно прогнозувати, так як телекомунікації - це зовсім не наша єпархія. Що ж до Інтернет-ТБ як такого, то однією з центральних особливостей його регіонального поширення буде поява нових локальних порталів, які висвітлюють місцеве життя. Ресурси, орієнтовані на більш вузький сегмент і за визначенням краще знають потреби аудиторії, мають всі шанси на успіх.

- Наскільки швидко будуть зростати бюджети, що виділяються рекламодавцями на Інтернет-ТБ?

- Ринок Інтернет-відеореклами показує високі темпи зростання. За минулий 2011 рік загальний обсяг ринку склав $ 36 млн. і виріс на 100% порівняно з 2010 роком. Якщо оцінювати перспективи, то до 2016 року обсяг продажів Інтернет-відеореклами може досягти $ 280 млн.

- З якими складнощами TVJAM зіткнувся після запуску (офіційною датою запуску TVJAM вважається 15 лютого 2010 року - Прім.Media-Day.ru)?

- Ми були одними з перших з власним контентом в ніші Інтернет-телебачення. З одного боку, як і будь-яке нововведення, це викликало інтерес. З іншого, знову ж таки в силу новизни, ми зіткнулися з певною недовірою. Тому основні труднощі були пов'язані з подоланням інерції рекламних агентств, потрібно було завоювати довіру рекламників і довести, що Інтернет-телебачення - це дійсно якісний, перспективний рекламний канал з низкою самобутніх переваг. Крім продажів прямої реклами ми активно працювали з напрямком спецпроектів. Ну і, звичайно, не можна забувати про важливість високої технологічності цього бізнесу. Це складний виробничий процес, який вимагає постійного оновлення програмного забезпечення та розробки технічних засобів доставки відео до споживача. Це запорука наших якісних показників.

- Хто вибирає Інтернет-ТБ і TVJAM?

- Цільова аудиторія TVJAM - це глядачі віком від 18 до 55 років. Як ви бачите, верхня вікова межа значно вища за ту, якою зазвичай обмежують активних користувачів в мережі. Однак, як показує практика останніх двох років, саме вікова аудиторія все більше починає цікавитися Інтернет-ТВ.

Інтернет-ТВ також вибирають ті, хто звик самостійно визначати що, де і коли він буде дивитися. Сьогодні є величезна кількість девайсів і гаджетів, які дають можливість дивитися те, що тобі цікаво, поки ти їдеш в метро або стоїш в черзі. Під цю техніку постійно створюється безліч додатків, що забезпечують доступ власника до всього різноманіття медіа-ресурсів. Зокрема, ми за останні 10 місяців запустили програми для Apple, Android і BBK.

- Як, на ваш погляд, має змінюватися "традиційне" ТВ, щоб вижити?

- Не думаю, що зараз в Росії є актуальним питання "виживання" традиційного телебачення, так як, якщо повернутися до статистики, яку ми обговорювали в самому початку нашої бесіди, очевидно, що Інтернет-ТВ поки що не є його конкурентом. Тут є дві причини: традиційне ТБ має всеосяжну мережу розповсюдження федерального рівня, а Інтернет-ТВ поки доступно, в основному, жителям великих міст. І другий момент - це якість і затребуваність продукту. Останній фактор однозначно стане вирішальним.

- Ви дивіться "традиційне" ТБ? Які телеканали?

- Особисто я дивлюся, в основному, супутникові канали НТВ-Плюс.

Довідка:

TVJAM - безкоштовне Інтернет-телебачення, доступне для перегляду в мережі за адресою www.tvjam.ru. Запущений 15 лютого 2010 року. TVJAM - телебачення без кордонів: на tvjam.ru немає ні форматів, ні цензури, ні заборонених тем. TVJAM сьогодні - це два десятка регулярно оновлюваних каналів різної тематики і жанрової приналежності.
Переглядів: 801 | Додав: Vasja | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Ми рекомендуємо
Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Ми ВКонтакті
Статистика
Besucherzahler Pretty single Russian women and Ukrainian girls
счетчик посещений

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Лічильники
Яндекс.Метрика
Переход по сайту
anunciar coche
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz