Центральною темою якого стали нові інтерактивні додатки в форматі додаткової інформації до новин, спортивним телепередачам, а також опитування, вікторини та листи до редакції. Дане дослідження стане хорошим стимулом для Актив ТБ і телеканалів до вдосконалення своїх послуг.
У телефонному опитуванні, взяли участь 430 осіб. Метою даної ініціативи Актив ТВ було з'ясування того, наскільки популярні інтерактивні додатки серед користувачів, як часто вони до них вдаються і чи вважають їх цікавими. У більш глобальному сенсі дослідження допоможе не тільки команді фахівців Актив ТБ, а й усім телеканалам, краще зрозуміти інтереси потенційної аудиторії і коригувати свій контент, грунтуючись на аналізі отриманих знань.
Рейтинг популярності телеканалів з інтерактивними додатками очолив RTG (Russian Travel Guide), за ним слід Мисливець і Рибалка (13%), Спорт Плюс (10%) і Росія 2 (9%). Ці дані свідчать про те, що глядачі спеціалізованих, а також суспільно-політичних федеральних каналів активно залучаються до процесу формування контенту, вони відкриті для нового, інтерактивного формату спілкування.
Підсумки дослідження показали, що інтерактивні додатки Актив ТВ затребувані: 59% користувачів знають про них, половина абонентів використовує їх кілька разів на місяць, а 37% - кілька разів на тиждень. Улюбленим інтерактивним форматом більшості є додаткова інформація (41%), на другому місці стоїть опитування (20%) і на третьому - вікторина (18%). Такі показники говорять про високий рівень популярності інтерактивного телебачення, хорошою обізнаності абонентів, а також є доказом великого пізнавального потенціалу інтерактиву для глядачів.
|